Виховання (чи швидше навіть інтелектуальний порятунок) молодого покоління художників стало для митця найбільшим сенсом: «Я є ніби художник, але так вийшло, що я найбільше часу потратив на викладання, на формування інших, ніж на власну творчість. Часи були погані. Тоді того ніхто не усвідомлював. Я не думав так: „Не малюй, а вчи...". Само так вийшло, бо основний час пішов на то», — зізнавався художник.
Оскільки Карло володів надзвичайною ерудицією, він розписав для своїх учнів цілу програму — вона складалася не лише з профільних предметів мистецтва, а і загальних дисциплін, які сприяли інтелектуальному розвитку молодих художників.
Мистецтвознавець і дослідник творчості Звіринського Богдан Мисюга стверджує, що це не була регулярна академія, як ми можемо трактувати це зараз: «Він їм давав назви книжок, які треба прочитати. Екзюпері, Шопенгауера, Камю... вони читали усіх нобелівських лауреатів: Бекета, Кафку тощо. Особливо він котролював, щоб підопічні освоювали нових нобелівських лауреатів. Учні казали, що вони не встигали за інтелектуальним рівнем свого вчителя».
Літературу учні читали найчастіше польською мовою, оскільки Звіринський діставав її з Польші завдяки колезі і братові. Пізніше навпроти будинку Звіринських, за згадками його дочки, відкрилася книгарня «Дружба», де почали продавати зарубіжну літературу про художників різними мовами, і тільки у студентів з'явилася можливість купувати собі потрібну літературу. Також, Звіринський слухав радіо Бі-Бі-Сі польською мовою, де критично розказували про європейське мистецтво.
Багато учнів Звіринського грали на музичних інструментах. «Наприклад, Бокотей керував студентським хором, мав музичну освіту. Сам Звіринський грав на мандоліні, його учень Сойка також навчився грати на мандоліні на гітарі, — додає Богдан Мисюга. — Це вважалося як такий з етапів „загального розвитку". Карло вважав, що не можна освоїти мистецтво, якщо ти не знаєш музики. Не можна взагалі про мистецтво розмовляти, якщо ти не знаєш філософіїї». До того ж, Звіринський кожного з учнів заставляв робити таблиці стилів музики та стилів в мистецтві, щоб таким чином шукати між ними взаємоз'язки.